Kategoria:

Relacje

25 czerwca 2014

Podsumowanie wiosennych zarybień i spotkania z wędkarzami.

zarybienia-wiosna2014-szwaderki

Tak jak już wspominaliśmy w wiosennych planach, przez ostatnie 3 miesiące intensywnie pracowaliśmy nad wychowem różnych gatunków ryb jeziorowych. W tej chwili jesteśmy jeszcze w trakcie zarybiania pstrągiem potokowym (planowo 10 tys. sztuk) rzek Łyny i Marózki, ale można podsumować już wiosenne prace rybaków...

30 kwietnia 2014

Wiosna w wylęgarni

wylegarnia-szwaderki-wiosna-2014

W tym roku wiosna zaczęła się wyjątkowo szybko... Pierwsze oznaki końca zimy nadeszły wraz z początkiem wykluwania się siei oraz sielawy po około 3-miesięcznej inkubacji. W tym roku młode sielawy i sieje były gotowe do zarybień już pod koniec marca. Część wylęgu trafiło do jezior – prawie 20 mln sztuk...

22 listopada 2013

Podsumowanie jesiennej akcji zarybieniowej 2013

jesienne-zarybienia-2013-szwaderki

Jak zapowiadaliśmy wcześniej przedstawiamy raport z kolejnych w tym roku zarybień. Niedawno zakończyliśmy dużą jesienną akcję zarybieniową. Do Waszej wiadomości oddajemy dość szczegółowe dane widoczne w zestawieniu poniżej. W okresie jesiennym wprowadziliśmy do naszych jezior ryby z gatunków: sandacz (narybek jesienny), lin (kroczek), karaś pospolity (kroczek) oraz sieja (narybek jesienny). Ryby pochodziły bezpośrednio z odłowów stawów ziemnych w Narzymiu...

5 listopada 2013

Podsumowanie spotkania z wędkarzami

wspolne-zarybienie-szwaderki-jesien2013

Chciałbym bardzo serdecznie podziękować wszystkim wędkarzom, którzy znaleźli czas i przyjechali na spotkanie. Akcja zarybieniowa była także dobrą okazją do porozmawiania na wspólne dla nas tematy, a jak się okazało jest ich bardzo wiele. Cieszę się, że z naszej strony uczestniczyli w spotkaniu ichtiolodzy, komendant straży rybackiej oraz rybacy – pozwoliło to na udzielanie jak najbardziej fachowych odpowiedzi.

Wejdź dalej i przeczytaj całą relację.

11 września 2013

Rodzinne Zawody Wędkarskie 2013

rodzinne-zawody-wedkarskie-2013-szwaderki

7. września na naszym łowisku specjalnym w Szwaderkach odbyły się II zawody wędkarskie „Z rodziną na ryby”, które organizowaliśmy wspólnie z Lokalną grupą Rybacką „Pojezierze Olsztyńskie” i Gminą Olsztynek. Do rywalizacji zgłosiło się 17 rodzinnych drużyn, co dało ponad 50 uczestników. Wspaniała pogoda, dobre nastroje i mnogość ryb stworzyły niepowtarzalną atmosferę zawodów i świetną zabawę. Co tu dużo opowiadać – zerknijcie na zdjęcia...